Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Balıkesir

Valilikler

T.C. SUSURLUK KAYMAKAMLIĞI
T.C. SUSURLUK KAYMAKAMLIĞI
T.C. SUSURLUK KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri Etik Kurulu İmza Yetkileri Yönergesi İlçe Protokol Listesi Tarihçe Görev Yapmış Kaymakamlar Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • SUSURLUK
  • MAHALLİ İDARELER
    Susurluk Belediyesi Mahalle Muhtarları İletişim Bilgileri
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Komisyonu
  • GÜNDEM
    İl Afet Risk Azaltma Planı (İRAP) Kolluk Gözetim Komisyonu Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları Resmi İlan Protalı
  • İLETİŞİM
°C
2
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Dernekler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • Etik Kurulu
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Logosu
  • SUSURLUK
  • MAHALLİ İDARELER
    • Susurluk Belediyesi
    • Mahalle Muhtarları İletişim Bilgileri
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • GÜNDEM
    • İl Afet Risk Azaltma Planı (İRAP)
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • Resmi İlan Protalı
  • İLETİŞİM

Malmüdürlüğü

SUSURLUK MALMÜDÜRLÜĞÜ MUHAKEMAT SERVİSİ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 
SIRA NO
HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
1
İLAMA BAĞLI BORÇLARIN ÖDEMESİ ( Alacaklıya Yapılan Ödemeler)
1-Dilekçe
2-Kesinleşmiş Mahkeme İlamı veya tastikli Fotokopisi
 
Ödeneğin Saymanlığa İntikalinden İtibaren 3 Gün
2
İLAMA BAĞLI BORÇ ÖDEMESİ  (Vekile Yapılan Ödemeler ve Vekalet Ücreti Ödemesi)
1-Dilekçe
2-Kesinleşmiş Mahkeme İlamı veya tastikli fotokopisi
3-Vekaletname aslı veya tastikli fotokopisi
4-Serbest Meslek Makbuzu
 
Ödeneğin Saymanlığa İntikalinden İtibaren 3 Gün
 
Not      : 1-Herhangi bir sebeple aslı temin edilemeyen belgelerin ilgili birim yetkilisinin adı, soyadı, unvanı, imzası ve resmi mühür ile onay tarihini taşıması halinde kabul edilir.
 
              2-5904 Sayılı Avukatlık Kanununun 56.maddesi hükmü gereğince avukatlar belgeleri onaylama yetkisine sahip olduklarından bunlara vekaletname ile yapılacak ödemelerde, noterce düzenlenmiş vekaletnamelerin avukat tarafından onaylanmış örnekleri kabul edilecektir.
 
  Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
 
İlk Müracaat Yeri     : MALMÜDÜRLÜĞÜ                                                                      İkinci Müracaat Yeri: KAYMAKAMLIK
İsim                            : Rıza SEVİM                                                                                İsim                           :Muammer KÖKEN
Unvan                          : Malmüdürü V.                                                                               Unvan                       : Kaymakam
Adres                          : Hükümet Konağı                                                                             Adres                       : Hükümet Konağı
Tel                              : 0 266 865 35 23                                                                               Tel                           : 0 266 865 19 30
Faks                            : 0 266 865 19 27                                                                               Faks                         : 0 266 865 26 06
 
SUSURLUK MALMÜDÜRLÜĞÜ
 
– KURUMSAL VİZYON, STRATEJİ VE HEDEFLER: SUSURLUK MALMÜDÜRLÜĞÜ OLARAK VİZYONUMUZ
· Bilgi toplumunun gereklerini yerine getiren,
· Her alanda mükemmelliği arayan,
· Toplam Kalite Yönetimi felsefesini bir yaşam biçimi haline getiren,
· Kaliteli, seçkin, önder ve örnek bir yönetim birimi haline getirmek.

SUSURLUK MALMÜDÜRLÜĞÜ OLARAK MİSYONUMUZ
· Maliye Bakanlığının ilçe düzeyindeki görevlerini planlamak, programlamak, yönetmek, denetlemek, geliştirmek ve değerlendirmek.
· Gelirleri toplamak,
· Giderleri gerçekleştirmek,
· Maliye Bakanlığı adına Kurumların maaş ve özlük haklarını ödemek
· Devlet Mallarını ve Hazineye ait malları kiralamak ve satmak,
· Mevcut sorunları yerinde çözmek,
· Bakanlık politikalarını uygulamak ve İlçede başarıya ulaştırmak.
 
SUSURLUK  MALMÜDÜRLÜĞÜ OLARAK TEMEL DEĞERLERİMİZ
· Hukukun üstünlüğü,
· Objektiflik, eşitlik ve tarafsızlık,
· Açıklık ve şeffaflık,
· Katılımcılık,
· Etkinlik ve verimlilik,
· Sürekli iyileştirme,
· Yüksek sorumluluk duygusu
· Ekip çalışması,
· İnsan odaklı, insana saygılı,
· Hizmetten faydalananların memnuniyeti
· Çalışanların iş doyumu, iş yeri mutluluğu,
· Dayanışma ve iş birliği.
SUSURLUK  MALMÜDÜRLÜĞÜ KURUMSAL İSTATİSTİKLER :
Milli Emlak Servisi:
 
 
Muhasebe Servisi:
HARCAMALAR
TUTAR
TOPLAM CARİ GİDERLER
38.559.131,39
TOPLAM SERMAYE GİDERLERİ
71.119,94
BORÇ VERME GERİ ÖDEME
0,00
BÜTÇE GELİRLERİNDEN RED VE İADELER
1.140.000,69
TOPLAM
39.770.252,02
   
HARCAMA KALEMLERİ BAZINDA BÜTÇE GİDERLERİ
PERSONEL GİDERİ
29.555.605,63
SOS.GÜV.KURUMU DEVLET PRİMİ GİDERLERİ
5.149.200,30
MAL VE HİZMET ALIM GİDERLERİ
3.539.055,24
FAİZ GİDERLERİ
0
CARİ TRANSFERLER
315.270,22
SERMAYE GİDERLERİ
71.119,94
SERMAYE TRANSFERLERİ
0,00
BORÇ VERME
0,00
YEDEK ÖDENEKLER
0,00
BÜTÇE GELİR. RED VE İADELER
1.140.000,69
TOPLAM
39.770.252,02
   
MAAŞ ALAN PERSONEL SAYILARI
 
MEMUR
882
İŞÇİ
5
SÖZLEŞMELİ
8
GEÇİCİ PERSONEL
35
 
930
 
· İlçemiz 2016 yılı bütçe geliri: 4.354.528,29 TL
· Malmüdürlüğümüz 2016 yılı Yevmiye sayısı: 8.035
*Muhasebe Servisi  Verileri 2016 yılı Ağustos ayı sonu itibariyle yer almaktadır
 
Muhakemat Servisi :
2016 Yılı Ağustos ayı itibariyle dava durumu:
HUKUK DAVALARI
 
Hazine Tarafından Açılan
30
Hazine Aleyhine Açılan
12
Ceza Davaları
89
İCRA TAKİPLERİ
 
Hazine Tarafından Açılan
32
GENEL TOPLAM
163
 
 
MÜDÜRLÜĞÜMÜZÜN BULUNDUĞU YER VE İLETİŞİM BİLGİLERİ:
Müdürlüğümüz Susurluk Hükümet Konağı 2. Katında hizmet vermektedir.
 
Telefon ve Faks Numaraları:
Muhasebe Servisi
8651560
Milli Emlak Servisi
8651496
Muhakemat Servisi
8653523
Faks No
8651927
 
PERSONEL DURUMU
 
Malmüdürü
1
MUHASEBE SERVİSİ
Defterdarlık Uzmanı
1
Veri Hazırlama Kontrol İşletmeni
2
Veznedar
0
MUHAKEMAT SERVİSİ
Hazine Avukatı
1
MİLLİ EMLAK SERVİSİ
Veri Hazırlama Kontrol İşletmeni
1
Hizmetli
1
 
SUSURLUK MALMÜDÜRLÜĞÜ
 
 
 
     MUHASEBE SERVİSİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 
SIRA
HİZMETİN
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
HİZMETİN
NO
ADI
 
TAMAMLANMA SÜRESİ
 
 
 
 
1
Hak Ediş
1-Ödeme Emri belgesi
 
 
Ödemeleri
2- Yaklaşık  Maliyet,İhale Onayı
 
 
 
3-İhale Komisyon kararı,sözleşme,
 
 
 
Kesin teminat alındığına dair belge
 
 
 
4-Damga Vergisi Dekontu
 
 
 
5-Fatura,Muayene  kabul Komisyonu  kararı,raporlar
 2 İŞ GÜNÜ
 
 
6_Yapım ve hizmet işleri hak ediş raporu
 
 
 
7-Tüketim mal ve malzemeleri alımlarında Taşınır İşlem Fişi
 
 
 
8-Vergi borçlarına ilişkin sorgulama belgesi
 
 
 
9-Sigorta borcunun sorulduğuna ilşkin dairesince konulacak şerh veya belge.
 
 
Doğrudan
1-Ödeme emri Belgesi
 
 
Temin Yolu
2-Onay ve eki yaklaşık maliyet Cetveli
 
2
ile alınan
3-Piyasa fiyat araştırma tutanağı
 
 
evrakların
4-Sözleşme yapılmış ise sözleşme yapılmış ise
2  İŞ GÜNÜ
 
incelenmesi
sözleşme ve damga vergisi makbuzu
 
 
ve ödeme
5-Fatura,Muayene ve Hizmet  kabul Komisyonu
 
 
 
6-Taşınır İşlem fişi
 
 
 
7-Vergi borclarına ilişkin sorgulama belgesi 
 
 
 
1-İdarece düzenlenmiş teminata sebep resmi
 
 
Teminat
iş ve teminatını bildirir resmi yazı
 
 
Mektubu
2- Mevzuata göre Düzenlenmiş Teminat Mektubu
15 DAKİKA
3-
Kabulü
3-İdarece Alınmış teyit Yazısı
 
 
 
4-İdarece Teyit isteme yazısı
 
 
 
Geçici Teminat İadesi
 
 
 
1-Alındı Belgesi Aslı
 
 
Teminat
2-İadesi gerektiğine dair ilgili Dairenin yazısı veya Makbuz arkasına şerhi
 
 4
 
3-Banka Hesap Numarasını Belirten dilekçe
 
 
 Mektubu
KesinTeminat İadesi
15 DAKİKA
 
 İadesi
1- Alındı belgesi aslı
 
 
 
2-İhale konusu işle ilgili İdareye ait borcu ve ilişiği kalmadığına
 
 
 
dair yazısı.
 
 
 
3-Piyasadan Temin edilen mallar hariç işler ve hizmetler için
 
 
 
S.G.K. Kurumuna prim borcu olmadığına dair yazısı ve Vergi Borcu olmadığına dair sorgu belgesi
 
 
 
4--Şirketlerde Vekaletname
 
 
 
Kaybolan
1-Dilekçe
 
 
Alındılar için
2-Yıllar itibarıyle Muhasebat Genel Müdürlğünün yayınladığı
 
 
dipkoçandan
Tebliğde belirtilen parasal sınırları aşıyorsa gazete ilanı
20 DAKİKA
5-
örneğinin
(Teminat Mektupları Hariç )
 
 
verilmesi
 
 
 
Bütçe
1-Yazı veya Muhasebe İşlemleri
 
6-
Geliri
 
10 DAKİKA
 
Tahsilatı
 
 
 
Kamu
1-Ödeme Emrei  belgesi
Evrağın teslim
 
Personeli
2-Bordro
Edilmesinden
7
Maaş ve ek
3-İcmal
itibaren 2 iş günü
 
Ders
4-Personel Bildirimi
içinde havale
 
Ödemeleri
5-Kesintiler Listesi
edilir.
 
 
6-Banka Listesi
 
 
İdari para
1-İdari yaptırım karar Tutanağı
 
 
Cezası ve
2-Tebliğe İlişkin Belge
10 DAKİKA
8-
Mahkeme
 
 
 
Para Cezası
 
 
 
Tahsilatları
 
 
 
Değerli
 
 
9-
Kağıt İşlemleri
1-Pul ve Değerli Kağıt bordrosu
 
 
 
 
 10 DAKİKA
 
 
 
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede  tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine  yada ikinci  müracaat yerine başvurunu                                                  
İlk Müracaat Yeri  : Susurluk Malmüdürlüğü             İkinci Müracaat Yeri : Susurluk Kaymakamlığı                             
İsim                     : Metin ÇELİK                               İsim                           : Yusuf ÖZDEMİR                          
Unvan                  : Malmüdürü V.                             Unvan                       :  Kaymakam  
Adres                  : Susurluk Malmüdürlüğü               Adres                         : Susurluk Kaymakamlığı                             
Telefon               : 0 266 865560                                Telefon                      : 0 266 8651930                                
Faks                     : 0 266 8651927                              Faks                          : 0 266 8652606                               
e-posta                : Kurumsal e-posta yoktur.              e-posta                      :-                     
 

SUSURLUK KAYMAKAMLIĞI

MALMÜDÜRLÜĞÜ MİLLİ EMLAK SERVİSİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 
SIRA
NO
HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ)
 
 
1
 
 
Satış
 
Hazinenin özel mülkiyetinde olup, satışı talep edilen taşınmazın, tapuda kayıtlı olduğu ili, ilçesi, mahallesi veya köyü, mevkii, pafta, ada, parsel numarası veya cilt, sayfa, sıra numarası ile cinsi ve yüzölçümünü belirtir şekilde satın alma talep dilekçesi
 
 
 8 ay
Bakanlığımızdan verilecek onay süresi kısa olursa daha kısa sürede sonuçlanmaktadır.
 
 
 
 
2
 
 
 
 
Kira
 
1-Kiralaması talep edilen Hazinenin özel mülkiyetindeki taşınmazlar için; taşınmazın tapuda kayıtlı olduğu ili, ilçesi, mahallesi veya köyü, mevkii, pafta, ada ve parsel numarası veya cilt, sayfa, sıra numarası ile cinsi, yüzölçümü ve hangi amaçla kullanılmak üzere kiralanmasının talep edildiğine dair dilekçe,
2- Tamamının mı, bir kısmının mı istendiği, bir kısmı isteniyorsa, miktarı ile paftası üzerinde yeri işaretlenmiş basit krokisi,
3- Devletin hüküm ve tasarrufu altındaki yer ise, bulunduğu ili, ilçesi, mahallesi veya köyü, mevkii, sınırlarını ve yüzölçümünü gösterir ölçekli krokisi ile hangi amaçla kullanılmak üzere kiralanmasının talep edildiğine dair dilekçe,
4-Organize hayvancılık yapılmak üzere kiralanmasının talep edilmesi halinde, İlgilileri tarafından hazırlanacak ve talep konusu alanda yetiştirilecek hayvan türünü ve sayısını, ihtiyaç duyulacak kapalı ve açık alanların yüzölçümünü, yerleşim şeklini ve açık alanlarda ne tür faaliyetin gerçekleştirileceğini, talep edilmesi halinde ne kadarlık bir alanın yem bitkisi üretimi için gerekli olduğuna dair bilgileri de içeren avan proje.
 
 
 
Defterdarlığımız yetkisinde olan kiralamalarda 5 ay,
 
 
 
 
Bakanlık yetkisinde olanlar
6 ay
 
 
 
 
3
 
 
 
 
Tahsis
 
   Tahsis talebinde bulunan kamu idaresince taşınmazı hangi kamu hizmetinde kullanacağını belirtir talep yazısı,
           Talep yazılarında;
          Taşınmazın;
          a) Tapuda kayıtlı olduğu ili, ilçesi, mahallesi veya köyü, mevkii, pafta, ada ve parsel numarası veya cilt, sayfa ve sıra numarası, cinsi, yüzölçümü,
          b) Devletin hüküm ve tasarrufu altındaki yer ise, bulunduğu ili, ilçesi, mahallesi veya köyü, mevkii, sınırlarını ve yüzölçümünü gösterir ölçekli kroki,
          c) Tamamının mı, bir kısmının mı istendiği, bir kısmı isteniyorsa, miktarı ile paftası üzerinde yeri işaretlenmiş basit krokisi,
          ç) İmar planı içinde olması halinde, onaylı plan örneği, planda ayrıldığı amaç,
          d) Üzerinde inşaat yapılacak ise, avan projesi, yatırım programına alınıp alınmadığı, alınmış ise proje numarası ve proje için gerekli arazi veya arsa miktarı.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3 ay
 
 
 
4
 
 
 
Ön İzin, Kullanma İzni verilmesi ve İrtifak Hakkı Tesisi
 
1-Hazine taşınmazları üzerinde 324 sıra no.lu Milli Emlak Genel Tebliğ uyarınca; irtifak hakkı tesis edilmesine ilişkin taleplerde, talep sahibince taşınmazın tapuda kayıtlı olduğu ili, ilçesi, mahallesi veya köyü, mevkii, pafta, ada ve parsel numarası veya cilt, sayfa, sıra numarası ile cinsi ve yüzölçümü ile hangi amaçla istenildiğine dair talep dilekçesi,
2-Kullanma izni verilmesi taleplerinde, DHTA’ ki taşınmazın bulunduğu ili, ilçesi, mahallesi veya köyü, mevkii, sınırlarını ve yüzölçümünü gösterir ölçekli krokisi ile hangi amaçla istenildiğine dair talep dilekçesi,
 3-Projeye dayalı organize hayvancılık amacıyla yapılacak yatırımlar ile Teknolojik veya jeotermal seracılık ile organik tarım amaçlı yatırımlar için; Ön izin süresi içerisinde, taşınmaz üzerinde yapılması planlanan yatırıma ilişkin uygulama projeleri,
 
 
 
 
 
 
 
 
6-7 ay
 
 
5
 
 
Kamu Konutları
 
Kamu konutlarında oturmak isteyen kamu personelinin, talep dilekçeleri ekinde Kamu Konutları Yönetmeliği eki (EK-5) Kamu konutları tahsis talep beyannamesini ibraz etmeleri, 
   
 
 
Puanlama yapılarak, her yıl Ocak ayı içinde gerekli değerlendirme yapılır.
Görev tahsisli konutlarda ise beyanname alınarak, yetkili
Makamca değerlendirilir.
 
       
 
 
 
6
 
 
 
Trampa
 
 İmar planlarında kamu hizmet alanlarına ayrılmış taşınmazlar ile miras ve ölüme bağlı tasarruflar dışında sonradan edinenler hariç olmak üzere; trampa talebinde bulunulacak Hazine taşınmazı ile trampa edilmek istenen taşınmazın tapuda kayıtlı olduğu ili, ilçesi, mahallesi veya köyü, mevkii, pafta, ada ve parsel numarası veya cilt, sayfa ve sıra numarası, cinsi, yüzölçümünü belirtmek suretiyle verilen talep dilekçesi.
 
 
 
6 ay
 
 
 
7
 
 
 
Bağış
 
Bağışta bulunacak kişinin;
1-Medenî haklarını kullanma ehliyetine sahip (tam ehliyetli) olması,
2-Tüzel kişilerin yetkili organlarının bağış hakkında karar alması,
3-Bağışta bulunacak kişi, bağışlayacağı taşınmazının tapuda kayıtlı olduğu ili, ilçesi, mahallesi veya köyü, mevkii, pafta, ada ve parsel numarası veya cilt, sayfa ve sıra numarası, cinsi, yüzölçümünü de belirtir şekilde taşınmazın bulunduğu yerin en büyük mal memuruna verilecek dilekçesi.
 
 
 
 
Şartsız ve mükellefiyetsiz bağışlarda 1 hafta
Şartlı bağışlarda (yetki Bakanlıkta olduğu için) 2-3 ay
 
 
 
8
 
 
 
Ecrimisil
 
2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 75 inci maddesine ve Hazine Taşınmazlarının İdaresi Hakkında Yönetmelik hükümleri ile 312 sıra no.lu MİLE Genel Tebliği uyarınca, Hazinenin özel mülkiyetinde bulunan taşınmazlar ile Devletin hüküm ve tasarrufu altındaki yerlerin işgalen kullanıldığının tespiti halinde İdarece yürütülen işlemdir. Ecrimisilin tespit ve takdirinde, İdarenin zarara uğrayıp uğramadığına, işgalcinin kusurlu olup olmadığına ve taşınmazın işgalci tarafından kullanım şekline bakılmaksızın İdarenin bu taşınmazdan işgalden önceki hâliyle elde edebileceği muhtemel gelir esas alınır. Hazine taşınmazlarının kişilerce işgale uğradığının tespit edildiği tarihten itibaren onbeş gün içinde "Taşınmaz Tespit Tutanağına" dayanılarak ecrimisil İdarece tespit edilir.
1- Takdir edilen ecrimisiller, takdir tarihinden itibaren onbeş gün içinde  "Ecrimisil İhbarnamesi" düzenlenerek fuzuli şagile tebliğ edilir.
2-Ecrimisil işlemine karşı, tebliğ tarihinden itibaren otuz gün içinde ilgili İdareye dilekçeyle müracaat edilerek düzeltme talebinde bulunulabilir.
3- Düzeltme talepleri, talep tarihinden itibaren en geç otuz gün içinde  komisyonlarca karara bağlanır ve karar tarihinden itibaren en geç onbeş gün içinde Ecrimisil Düzeltme İhbarnamesi ile ilgilisine tebliğ edilir.
 
 
Tespit tarihinden itibaren 15 gün içinde ecrimisil takdir edilip, 15 gün içerisinde Ecr.İhbarnamesi ile tebliğ edilir.
 
 
 
 
 
 
 
Ecrimisil İhbarnamesine otuz gün içinde itiraz edilebilir.
 
 
 
 
 
 
 
 
Düzeltme talebine istinaden otuz gün içinde komisyonca karara bağlanıp, onbeş gün içinde ecrimisil düzeltme ihbarnamesi ile tebliğ edilir.
 
9
 
Mal, hizmet alımı ve Yapım İşleri
 
4734 sayılı Kanun gereğince Bakanlığımız hizmet binaları ve lojmanlar
 
 
Bakanlıktan ödenek gelmesi halinde
45 gün içerisinde
 
 
 
NOT:1-Tabloda belirtilen süreler, 4706 sayılı Yasanın 7. maddesindeki 2 aylık, 2886 sayılı Yasanın 17. maddesindeki ilan süreleri, 313, 324 sayılı Milli Emlak Genel Tebliğlerinde belirtilen dış yazışmalar satış, kiralama, irtifak hakkı ve tahsis işlemlerinde genel yetkili Bakanlığımız (Milli Emlak Genel Müdürlüğü) olduğundan, Bakanlığımızdan gelecek onay süreleri dikkate alınarak hesaplanmıştır.
 
         
İLK MÜRACAAT YERİ    
Malmüdürlüğü
İKİNCİ MÜRACAAT YERİ
Susurluk Kaymakamlığı
İSİM
Metin ÇELİK            
İSİM
Yusuf ÖZDEMİR
UNVAN
Malmüdürü
 
UNVAN
Kaymakam
ADRES
 
Hükümet Konağı
Susurluk / BALIKESİR
ADRES
 
Hükümet Konağı
 Susurluk / BALIKESİR
TEL
8651496
TEL
8651930
FAKS
 
 8651927
FAKS
 
 
E POSTA
 
 
E POSTA
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
Yeni Mahalle İstasyon Caddesi No: 45 Susurluk Kaymakamlığı 10600 SUSURLUK/BALIKESİR
02668651930
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız